Mencari Redha Ilahi


02 Ogos 2010

Keberkatan sedekah : Cerita IluvIslam

Alhamdulillah. Pagi ini, saya bekerja seperti biasa di Kolej Kejururawatan Ipoh. Tahap kesihatan juga sudah semakin baik, Alhamdulillah. Bersyukur kepada Allah SWT, Ar Rahman, Ar Rahim.

Uncle hantar surat khabar seperti biasa tapi kali ini ada tambahan kepada saya iaitu RM 4 untuk 2 naskah iluvislam.

1 naskah untuk hamba Allah, sahabat baik saya di kolej ini, saya sedekahkan sahaja kepada dia. senang cerita. RM 2 sahaja, berapa sangatlah nak dikirakan. Hahaha.

1 naskah lagi saya beri kepada ustaz. Nak tahu berapa RM yang saya dapat? RM 5 ( duit hijau ) daripada ustaz. Ya Allah. Alhamdulillah. Tergamam saya dibuatnya.

Hanya dengan sebab RM 2 yang diberikan, saya dapat kembali RM 2 tersebut dan tambahan RM 1. Ya Allah. Saya bersyukur sangat-sangat. Alhamdulillah.

Pengajarannya, banyak-banyakkanlah bersedekah. Boleh jadi kaya, insya Allah. Alhamdulillah.

Wallahhua'alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan