Mencari Redha Ilahi


26 April 2011

Kopratasa - Permata untuk Isteri

3 ulasan:

  1. Sayapun suka lagu ini, insya Allah lagu kenangan buat bekas suami saya.
    "Alhamdulillah dan terima kasih kerana mencintaiku, Walau kita terpisah jauh. Biarpun kau telah menceraikanku. Aku tahu kau masih mencintaiku, kerna kau dan aku terpisah disebabkan masalah ketidaksempurnaan diri. Kau, kucintai kerna Allah Subhanallahtaala dan kerna Dia juga kita berpisah. Alhamdulillah, aku bersyukur apabila mendapat tahu mengenainya melalui seorang hamba Allah. Semoga selepas ini Allah Subhanallahtaala menggantikan kepada kita berdua, isteri dan suami yang lebih baik di dunia mahupun di akhirat, insya Allah." - Amin Ya Rabbal allamin.

    BalasPadam
  2. Mungkin juga ini sebabnya saya masih belum menemui jodoh kot? walaupun saya sudah berkali-kali mencari jodoh dan bercinta selepas diceraikan.......hanya Allah Subhanallahtaala Maha Mengetahui.

    BalasPadam